Translate

Tuesday, March 31, 2015

Sunset


Yesterday I saw a beautiful sunset, marvelous colors, the extraordinary tranquility that comes of an evening at the time of sunset. The light is entirely different and all that I've retained. The mind has taken it in and next day, in an office, or in a school, or in the kitchen, or when I'm by myself, I look to that delight. It comes up in me naturally and then I'm looking out of the window, hoping to see that again. But it never happens again, because the mind looks at the new sunset with the old mind, with old memories. But if you can die to the sunset of yesterday, totally, then you can look at the new sunset...




1 comment:

  1. Moje ime je fajar. Živim u Bedonu u središnjoj Javi, bio sam u vrlo kroničnom financijskom pitanju i terminalnoj zdravstvenoj situaciji prije nekoliko tjedana. Nakon što se moja potraga za pomoći prijatelja i susjeda pokazala abortivnom, osjećam da nije bilo nikoga koga istinski brine. Toliko sam se iscrpio zbog nedostatka sredstava za proširenje svog poslovanja, a moja dvoje djece u dobi od 5 i 8 godina također nisu dobro izgledali zbog nedostatka odgovarajuće skrbi kao rezultat financija. Jednog vjernog jutra vidio sam starog prijatelja svog pokojnog muža i rekao sam mu sve što sam prolazio, a on je rekao da je jedini način na koji bi mogao pomoći da me usmjeri na dobrog zajma u SAD -u koji mu je također pomogao, objasnio je i on Meni o tome kako je bio financijski smanjen i kako ga je potaknuo ovaj službenik zajma (g. Pedro koji mu je dao zajam od 7.000.000,00 USD po pristupačnoj stopi od 2%. Dalje me uvjeravao da su oni jedina legalna zajma koju je pronašao na mreži na mreži . Dao mi je njihovu e -poštu i tako sam se prijavio, a također mi je odobren zajam i moj se život promijenio za dobro. Obratite se jedinom zajmodavcu g. Pedra putem e -pošte / pedroloanss@gmail.com kako biste riješili svoj financijski nered.

    ReplyDelete